|
Sprawdzian matematyczny dla klasy drugiej (nauczanie zintegrowane)
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 8441 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Ocena sprawności rachunkowej uczniów. Działania dodawania i odejmowania w zakresie100, mnożenie i dzielenie w zakresie 30, znajomość znaków rzymskich, umiejętności pisania liczb słowami i stosowanie kolejności wykonywania działań.
Sprawdzian matematyczny klasa2 – sprawność rachunkowa
.............................................................................. .................................. Nazwisko i imię klasa 1.Oblicz działania: 13+27=................ 4·7 =............ 45+19=................ 3·6 =............ 70-24=................ 35:7=........... 58-35=................ 24:4= .......... 2.Przedstaw mnożenie za pomocą dodawania i oblicz: 3·2 =..................................................... 7·3 =..................................................... 3.Napisz liczby znakami rzymskimi : 7 - ........ 3 -........... 10 -......... 9 -........... 4. Napisz odpowiednie cyfry arabskie: II -....... V -......... XII -...... VIII -........ 5. Napisz słowami liczby: 26 -......................................................................... 51 -.......................................................................... 39 -.......................................................................... 62 -........................................................................... 6. Podkreśl liczby nieparzyste: 27 41 25 16 18 100 63 7. Oblicz sumę liczb 63 i 15.
.................................................................................................................... 8. Oblicz różnicę liczb 79 i 23
.................................................................................................................... 9.Oblicz, stosując kolejność wykonywania działań: 20 : ( 3 + 2 ) =..................................................... ( 12 – 6 ) · 5 =...................................................... ( 14 + 16 ) : ( 7 – 4 ) =......................................... 28 + 4 · 4 =....................................................
Dorota Matuszelańska |
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp do serwisu edukacyjnego.
www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - największy w Polsce katalog szkół - ponad 1 mln użytkowników miesięcznie
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|